xoves, 22 de abril de 2021

Club de lectura 6º

    O alumnado do Club de lectura de 6º nivel tivo que ler o libro Bala perdida e A señorita Bubble. Os deixamos o video das actividades. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.

Última sesión do Club de Lectura de 6º de Primaria

Esta semana celebramos na biblioteca a última sesión do Club de Lectura co alumnado de 6º de Primaria, que en breve comezará unha nova estap...